Toimitusehdot & Palautusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.5.2023 alkaen.
Verkkokauppa
Kioma Oy
Lauttaranta 7
Liiketila 7
28400 Ulvila
info(@)kioma.fi
kiomashop.fi
3363813-1
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Kioma Oy
Lauttaranta 7
Liiketila 7
28400 Ulvila
kiomashop(@)gmail.com
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja pakkauskulut. Toimitamme Suomen ja Ahvenanmaan alueelle Matkahuollon kautta ja jokainen tilaus saa toimitusviestin yhteydessä seurantakoodin.
Ulkomaille toimitamme Postin tai GLS:n kautta riippuen kohdemaasta.
• Toimituskulut Suomen alueelle lähimpään noutopisteeseen: 5,90€, kotiinkuljetus 12,90€. Kuljetuksista vastaa Oy Matkahuolto Ab. Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin Suomen alueella.
• Toimituskulut EU:n alueelle 9,90€
• Emme toistaiseksi toimita EU:n ulkopuolelle.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen 2-4 arkipäivää. Muut maat EU 2-6 arkipäivää, EU -ulkopuoliset maat 7-30 arkipäivää riippuen kohdemaasta tai maanosasta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Alennuskoodit: Kaupassamme saattaa olla satunnaisesti etukoodeja. Koodi lisätään ostoskorissa. Huomioi tallentaa koodi ja tarkistaa että se on tullut tilaukseen. Etukoodeja ei pysty jälkikäteen lisäämään.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mikä on ladattavissa tilausvahvistuksesta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Ilmainen palautus koskee vain Matkahuollon kautta meidän palautussopimuksella tehtyjä palatuksia ja vain normaalihinnalla ostettuja tuotteita. Huomoi että mikäli tuotteet ovat alennetuin hinnoin tai ostettu Outletista, perimme palautuskuluina 5,90€.
Kirjoita paketin päälle
Sopimusnumero: 9557592
KiOma Oy
Muista säästää kuitti palautuksesta niin kauan kunnes palautus on käsitelty. Mikäli palautus häviää matkan varrella ja asiakkaalla ei ole kuittia tallella, emme hyväksy palautusta.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Näillä perusteilla hyväksymme palautuksen:
• Kaikki tuotteen pahvitagit tai muut tagit pitää olla paikallaan, juuri kuin ne on meiltä lähtiessä. Vaatteen pussin saa avata sovitusta varten.
• Pakkaukset ehjinä mukana
• Tuote on täysin ehjä, eikä siinä ole käytön jälkiä
• Eläinten karvat esimerkiksi tekstiileissä estävät meitä myymästä tuotetta uudelleen, joten sovita tuotetta vain niin että se ei pääse kosketuksiin eläinten kanssa.
• Hygienia tuotteilla, kuten alusasut, yöasut, kasvomaskit, avattu kosmetiikka tai elintarviketuote eivät kuuluu palautuksen piiriin.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.